Prigovori/Reklamacije
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA/REKLAMACIJE
Poštovani potrošači i korisnici usluga,
obavještavamo vas ovim putem da nam, sukladno odredbama Čl.10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022; 59/2023) (dalje u tekstu: ZZP), ukoliko ste nezadovoljni uslugom iz naše djelatnosti možete podnijeti pisani prigovor:
Na prigovoru je obavezno napisati podatke o podnositelju:
U roku 15 dana od dana zaprimanja vašeg prigovora odgovorit ćemo na isti.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANE REKLAMACIJE
Ukoliko ne odgovorimo u gornjem roku ili niste zadovoljni našim odgovorom na vaš prigovor slobodni ste, kao potrošači javne usluge, podnijeti reklamaciju zajedničkom Povjerenstvu za reklamacije potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o., Gradske plinare Zagreb-Opskrba d.o.o., Gradske plinare Zagreb d.o.o. i Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o. u pisanom obliku:
Dodatne informacije možete zatražiti pozivom na broj telefona 01/ 6420-038.
Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača
Vaša GRADSKA PLINARA ZAGREB d.o.o.
Poštovani potrošači i korisnici usluga,
obavještavamo vas ovim putem da nam, sukladno odredbama Čl.10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022; 59/2023) (dalje u tekstu: ZZP), ukoliko ste nezadovoljni uslugom iz naše djelatnosti možete podnijeti pisani prigovor:
- u poslovnim prostorijama GRADSKE PLINARE ZAGREB d.o.o. Zagreb, Radnička cesta 1 (urudžbeni zapisnik - soba 32, prizemlje desno u objektu Odjela prodaje),
- putem pošte na adresu GRADSKA PLINARA ZAGREB d.o.o., Radnička cesta 1, 10001 Zagreb, p.p. 132),
- putem elektroničke pošte na mail: info-gpz@plinara-zagreb.hr.
Na prigovoru je obavezno napisati podatke o podnositelju:
- ime i prezime ili naziv pravne osobe,
- oib,
- adresu,
- kontakt (telefon, e-mail) te
- kratak opis prigovora i adresu, odnosno broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) na koje se odnosi prigovor).
U roku 15 dana od dana zaprimanja vašeg prigovora odgovorit ćemo na isti.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANE REKLAMACIJE
Ukoliko ne odgovorimo u gornjem roku ili niste zadovoljni našim odgovorom na vaš prigovor slobodni ste, kao potrošači javne usluge, podnijeti reklamaciju zajedničkom Povjerenstvu za reklamacije potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o., Gradske plinare Zagreb-Opskrba d.o.o., Gradske plinare Zagreb d.o.o. i Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o. u pisanom obliku:
- osobno u poslovnim prostorijama Zagrebačkog holdinga d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb
- putem pošte na adresu: Zagrebački holding d.o.o. , Ulica grada Vukovara 41 10000 Zagreb, Povjerenstvo za reklamacije potrošača te
- putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije.potrosaca@zgh.hr i faksa: 01/6429 029.
Dodatne informacije možete zatražiti pozivom na broj telefona 01/ 6420-038.
Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača
Vaša GRADSKA PLINARA ZAGREB d.o.o.
Ispišite stranicu
Gradska plinara Zagreb d.o.o.
Više