Početak ogrjevne sezone
S obzirom da je početak ogrjevne sezone na pragu, obavještavamo građane da nema straha o mogućoj obustavi plina pred samu sezonu grijanja. Svi korisnici koji su se morali suočiti s privremenom obustavom distribucije plina zbog modernizacije ili proširenja distribucijske mreže, obavještavamo da će do 20. studenog biti gotovi svi radovi, te počinje ogrjevna sezona.
Nadalje, apeliramo na sve korisnike prirodnog plina da vode računa o nekoliko bitnih pretpostavki radi što sigurnije uporabe:
Redovita kontrola plinskih trošila (bojler, peć, brzogrijalica, štednjak…) moraju se redovito servisirati od strane ovlaštenih servisera.
Redovita kontrola dimnjaka najmanje jednom godišnje izvršiti kontrolu dimnjaka.
Često provjetravanje, barem jednom u sat vremena provjetriti prostoriju u kojoj nema dotoka svježeg zraka.
Uporaba kuhinjske nape spojene na dimnjak ili ventilacijski kanal, kuhinjska napa ne smije raditi u isto vrijeme kada i bojler jer djelovanje kuhinjske nape utječe na stvaranje podtlaka u stanu odnosno povrat dimnih plinova iz bojlera i dimnjaka.
Uporaba ventilatora u kupaonici, ventilator u kupaonici ne smije raditi u isto vrijeme kada radi bojler, odnosno mora se isključiti jer radom ventilatora vrlo se brzo stvara pod tlak u kupaonici.
Također za sve promjene/radove na plinskoj instalaciji potrebno je angažirati ovlaštene i stručno tehnički osposobljene osobe, te se svi radovi moraju prijaviti u Gradsku plinaru Zagreb, Centar za korisnike sustava.
Svaku sumnju u izlaz plina možete odmah prijaviti na dežurni broj telefona 01/6302-382, 0800 400 400 (besplatni info telefon).
Nadalje, apeliramo na sve korisnike prirodnog plina da vode računa o nekoliko bitnih pretpostavki radi što sigurnije uporabe:
Redovita kontrola plinskih trošila (bojler, peć, brzogrijalica, štednjak…) moraju se redovito servisirati od strane ovlaštenih servisera.
Redovita kontrola dimnjaka najmanje jednom godišnje izvršiti kontrolu dimnjaka.
Često provjetravanje, barem jednom u sat vremena provjetriti prostoriju u kojoj nema dotoka svježeg zraka.
Uporaba kuhinjske nape spojene na dimnjak ili ventilacijski kanal, kuhinjska napa ne smije raditi u isto vrijeme kada i bojler jer djelovanje kuhinjske nape utječe na stvaranje podtlaka u stanu odnosno povrat dimnih plinova iz bojlera i dimnjaka.
Uporaba ventilatora u kupaonici, ventilator u kupaonici ne smije raditi u isto vrijeme kada radi bojler, odnosno mora se isključiti jer radom ventilatora vrlo se brzo stvara pod tlak u kupaonici.
Također za sve promjene/radove na plinskoj instalaciji potrebno je angažirati ovlaštene i stručno tehnički osposobljene osobe, te se svi radovi moraju prijaviti u Gradsku plinaru Zagreb, Centar za korisnike sustava.
Svaku sumnju u izlaz plina možete odmah prijaviti na dežurni broj telefona 01/6302-382, 0800 400 400 (besplatni info telefon).
Vaša Gradska plinara Zagreb d.o.o. | |
Direktor Društva | |
mr.sc. Ante Dodig |
Ispišite stranicu
Gradska plinara Zagreb d.o.o.
Više